Lunchdate Accon avm

by Rick mei 14, 2020

Afgelopen woensdag 13 mei 2020 was een aantal leden door Accon avm uitgenodigd op online lunchdate. Dit als creatieve vervanger voor de eerder geplande activiteit van Accon avm.

De leden werden compleet verzorgd, want de lunch werd door Accon avm opgestuurd naar hun huis. De dag werd verzorgd en aan elkaar gepraat door Floor Sangers (campusrecruiter bij Accon avm). Ze werd daarbij ondersteund door Jason Prins (junior assistant-accountant) en Joël Haar (stagiair). Jason en Joël vulden Floor mooi aan met verhalen over hun ervaringen bij Accon avm en over het thuiswerken door het nog altijd aanwezige coronavirus.

Daarnaast was er een uitdagende pubquiz georganiseerd waarbij de leden niet alleen op hun kennis over Accon avm werden uitgedaagd, maar ook op hun kennis van algemene weetjes.

Het was een leuke creatieve manier om toch in deze tijd kennis te maken met Accon avm.

Onze dank gaat, ook namens het bestuur, uit naar Floor, Jason en Joël voor het organiseren van een leuke middag.

Geschreven door: Tycho Mulder