Wij kunnen niet bestaan zonder onze partners die ons jaarlijks sponsoren.

Beactive is dé studievereniging voor Business, Media en Recht studenten van Hogeschool Windesheim in Zwolle. Wij bestaan inmiddels al 10 jaar en zijn nog volop aan het groeien. Elk jaar weer komen er meer leden bij en ook steeds meer bedrijven willen graag partner worden.

Gedurende het collegejaar organiseert Beactive formele en informele activiteiten. Hierdoor brengt Beactive jou als student in contact met de praktijk en de verschillende werkgevers. Ook zorgt Beactive ervoor dat je jouw netwerk kan verbreden en je ontmoet andere studenten van verschillende studies en leerjaren.

De vereniging is nog groeiende en elk jaar op zoek naar (nieuwe) commissieleden die een rol willen vervullen binnen de vereniging. De commissieleden zijn immers dé motor van de vereniging! Lijkt het je leuk om commissielid te worden? Neem dan contact op via het contactformulier.