Samen studeren

by TychoMulder oktober 13, 2020

Afgelopen dinsdag 13 oktober 2020 was het dan eindelijk zo ver: de eerste activiteit!

In Het Vliegende Paard zijn een aantal leden bij elkaar gekomen om samen te studeren. Het doel was om van elkaar te kunnen leren en zo goed mogelijk voorbereid te zijn op tentamenperiode.

Het was een leerzame dag met een goed verzorgde lunch vanuit Het Vliegende Paard. Daarnaast was het uiteraard ook fijn om elkaar (binnen de coronamaatregelen) fysiek te zien in plaats van elkaar alleen via een beeldscherm te zien.

Kortom: geslaagd!

Namens het bestuur van beACtive wensen wij alle studenten veel succes tijdens de eerste tentamenperiode. Voor de aanwezige leden bij de activiteit: bedankt dat jullie er waren! Het Vliegende Paard uiteraard bedankt voor het faciliteren van de goede lunch en ruimte!

Bestuur beACtive